Miss Spicy
0,-
Lukk
Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

FAQ

Produkter

Hvor er dere lokalisert og hvor sendes varene fra?

Vi er et norsk e-handelsselskap som holder til i Oslo.

Har dere virkelige butikker?

For tiden driver vi kun som et e-handelsfirma innen mote og merkevarer på internett.

Bare legg inn en ordre og vi vil levere varene dine direkte til ditt hjem eller nærmeste utleveringssted.

Har dere noen form for garanti? Jeg har ikke handlet på nettet før.

Miss Spicy er garantert trygt og sikkert. Hittil har vi hjulpet tusenvis av kunder med sin shopping.

Etter at du har foretatt en bestilling kan du alltid sjekke statusen på din bestilling på vår nettside. Når varen er sendt, vil du få en bekreftelses-epost med et sporingsnummer.

Med sporingsnummeret ditt kan du sjekke hvor varen(e) din(e) er. Vi leverer varene direkte til ditt hjem eller nærmeste utleveringssted.

Hvis det er andre ting du lurer på, kan du enkelt nå oss via kontakt oss. Du har ingenting å tape - vi vil til og med refundere pengene dine hvis du ikke er fornøyd!

Hvordan velge størrelse?

Vi har mer enn 10 000 modeller, så størrelsestabellen vil variere fra klesplagg til klesplagg.

For å finne den størrelsen som passer deg best, se på størrelsestabellen som du finner på hvert produkt sin side. Sørg for å ta nøyaktige mål av deg selv og sammenlign det med størrelses-beskrivelsen til hvert produkt.

NB! Våre klesplagg er bare tilgjengelige i standardstørrelser. Hvis din størrelse er mellom to av disse størrelsene, foreslår vi at du velger den største.

Brukes det pels fra dyr i produktene deres?

Produktene våre består ikke av ekte pels, men av kunstige materialer av høy kvalitet.

Hvordan kan jeg finne de nyeste produktene på nettsiden?

Du kan velge NYHETER for å finne de nyeste produktene. For andre typer varer kan du bruke søkefilteret, og nettsiden vil vise deg mange ting å velge mellom.

Vil utsolgte varer bli tilgjengelige igjen?

Hvis varen er utsolgt foreslår vi at du sjekker nettsiden igjen om to uker, i tilfelle varen blir tilgjengelig for salg igjen. Skulle en vare ikke bli tilgjengelig igjen i løpet av noen få uker, vil varen bli fjernet fra vår nettside. Beklager ulempen dette medfører.

Hvordan legger jeg inn en bestilling?

Å legge inn en bestilling på nettet er så enkelt! Klikk her. Dette vil vise deg steg for steg hvordan du bestiller.

Kan jeg bestille via telefon?

Dessverre tilbyr vi ikke dette for øyeblikket. Du kan imidlertid bestille direkte fra vår nettside eller på smarttelefon ved å bruke vår egen shopping-app. Hvis du har spørsmål, kan du sende en mail til servicemsspicy@gmail.com. Vi vil besvare ditt spørsmål så fort som mulig.

Er det noen begrensning eller minimum på hvor mye jeg kan kjøpe?

Det er ingen grense. Du kan bestille så mye du vil - et hvilket som helst antall varer til hvilken som helst pris, til enhver tid.

Hva er forhåndsbestilling?

Forhåndsbestilling betyr at du kan legge inn en bestilling (på en vare) med en SÆRSKILT RABATT før varen er tilgjengelig for salg.

Salget varer i 5 dager. Jo tidligere du legger inn en bestilling, jo bedre rabatt kan du få. (1-.-10. bestilling = 50% avslag; 11. - 30. bestilling = 35% avslag; 31. - 100. bestilling = 20% avslag)

*Rabatten er bare tilgjengelig i Forhåndsbestilling, og ikke for alle varer.

Vennligst merk:

1) Forhåndssalget vil bare vare i 5 dager og varene vil sendes 7-14 dager etter at salget slutter.

2) Rabattkuponger gjelder ikke for forhåndssalg.

3) Hvis kjøpene ikke er tilstrekkelige vil vi refundere pengene dine så snart som mulig.

4) For forhåndsbestilte varer gjelder det at varen må bestilles separat, og kunden er ansvarlig for fraktkostnad.

5) Forhåndsbestilling kan bare betales med CREDIT eller DEBIT CARDS (debetkort, Mastercard og Visa, ).

Kan jeg legge til noe mer i min bestilling?

Absolutt! Bare foreta en ny bestilling og send så en epost med det nye bestillingsnummeret til servicemsspicy@gmail.com. Vi vil da kombinere dine to bestillinger og refundere forskjellen i fraktkostnader.

Er du usikker på størrelsen og/eller fargen til varen du nettopp bestilte? Ja, så kan jeg endre størrelse/farge/leveringsadresse etter at jeg har betalt?

Ja, du kan alltids kontakte oss for å forandre din bestilling før den sendes. Vennligst send oss en e-post med ditt bestillingsnummer til service@MsSpicy.no. Vi vil besvare deg innen 24 timer.

Kan jeg kansellere bestillingen min?

Ja, du kan alltids kansellere din bestilling før varen er sendt. Hvis du ikke har betalt enda kan du kansellere med en gang selv. Bare finn din ubetalte bestilling i Mine bestillinger og klikk "Kansellér bestilling"-knappen. Den ubetalte bestillingen vil da bli kansellert med en gang.

Hvis du allerede har betalt for din bestilling, vennligst send oss en e-post for å nå vår Support-avdeling og oppgi grunnen til din kansellering.

Straks din vare er sendt, er det ikke lenger mulig å kansellere bestillingen. I så tilfelle vennligst følg vår prosedyre for returrett.

Hvorfor er varen min fortsatt ikke sendt?

Vanligvis tar det 5-7 dager å forberede din bestilling.

Du kan være trygg på at straks bestillingen din er fullført, vil vi sørge for forsendelse umiddelbart, og sende deg en bekreftelse på e-post med ditt sporingsnummer. Hvis du ikke mottar en bekreftelse på e-post med estimert forsendelsesdato vennligst kontakt oss.

Hvordan vet jeg at mine varer er sendt?

Straks dine varer er sendt vil du automatisk få en bekreftelses-epost med sporingsnummeret til din vare. Det er veldig praktisk! Så bare len deg tilbake, og slapp av til du får varene dine levert!

Du kan også sjekke statusen til din bestilling i Min Konto. Logg inn på Min Konto og klikk på BESTILLINGER, statusen til din bestilling vil vises her.

Hvordan kan jeg sjekke statusen til min bestilling?

Du kan se din bestillingsinformasjon i Min Konto. Logg inn på Min Konto og klikk på BESTILLINGER. Statusen til din bestilling vil vises her.

Hvordan kan jeg spore min pakke?

Vi har laget en egen guide til hvordan du kan spore dine varer. Bare klikk her og følg trinnene

Hvordan spore min bestilling hvis jeg ikke registrerer meg?

Det er 3 måter å spore din bestilling på:

1. Når du foretar en bestilling, kreves det at du fyller inn en epostadresse og passord. Du kan logge inn med epostadressen og passordet. Deretter kan du sjekke bestillingens status i Mine Bestillinger.

2. Straks varen er sendt vil du motta en e-post fra Miss Spicy til e-postadressen du fylte inn da du bestilte. Du kan spore din bestilling ved hjelp av sporingslenken og sporingsnummeret i teksten.

3. Vennligst klikk Hvordan spore og fyll inn epostadresse og bestillingsnummer. Da kan du spore bestillingen ved hjelpe av sporingslenken og nummer.

Kuponger og poeng

Hvordan få og bruke en rabattkupong?

Vår nettside gir en rabattkupong på kr 50,00 til nye kunder som registrerer seg hos Miss Spicy. Du kan finne rabattkupongen i Min Konto. Du kan fylle inn rabattkoden i det tilhørende tomme feltet og klikke "benytt" for å benytte den på betalingssiden.

Kupongens verdi vil bli trukket fra etter at du klikker "fortsett betaling". Vi vil minne deg på at rabattkoden kun kan benyttes ÈN GANG. Så vennligst fullfør betalingen for bestillingen etter at koden er brukt.

Hvorfor er ikke rabattkoden min gyldig?

Aller først, vennligst kontrollér at du har lykkes med å legge til rabattkoden din. Vennligst også forsikre deg om at rabattkoden ikke er utgått på dato. For det tredje, vennligst vær oppmerksom på at rabattkoder bare gjelder for varers verdi, de gjelder ikke for fraktkostnader.

Kan jeg benytte mine poeng og en rabattkode samtidig?

Ja! Så klart du kan benytte både poeng og rabattkode samtidig.

Retur og refundering

Hva er retur-reglene deres?

Vi aksepterer retur med refusjon innen 14 dager etter leveringsdato (datoen du mottok pakken din). Vennligst ta kontakt med oss innen 14 dager etter du har mottatt varen for å starte retur-prosessen hvis du ikke er fornøyd med bestillingen din.

Vennligst send inn et online skjema som oppgir BEGRUNNELSEN og kundeservice vil gi deg et tilfredsstillende svar.

For mer informasjon kan du se våre Retur-regler.

Hvordan returnerer jeg en vare?

Vi streber etter å tilby deg den beste shoppingopplevelsen med vår raske og bekymringsfrie returpolitikk. Vennligst send oss en e-post med begrunnelsen for retur og bilde til servicemsspicy@gmail.com innen 14 dager for å fremskynde prosessen.

Hva gjør jeg hvis jeg mottar en vare som er defekt/feil/flekkete?

Hvis du har mottatt en vare som er defekt/feil/flekkete, vennligst send oss en e-post via vårt online skjema innen 14 dager. Da vil vi ta stilling til returen og gi deg ytterligere informasjon om hvordan du skal forholde deg til returen.

Når du sender inn skjemaet, vennligst gi en beskrivelse av varen, varenummeret og noen få bilder for å vise hva som er feil.

Hvordan bytter jeg varen til en annen størrelse hvis varen min ikke passer?

Vi beklager at varen din ikke passer slik du ønsket. Du kan absolutt bytte den til en annen størrelse innen 14 dager etter at varen har blitt levert til deg. Vennligst send oss en e-post via vårt online skjema for å nå vår supportavdeling innen 14 dager for å starte prosessen.

Hvor lang tid tar det før jeg får varene etter å ha byttet?

Når du har sendt varen tilbake til vårt lager, vennligst send en bekreftelse på returen til oss. Da vil vi forberede den nye bestillingen innen 24 timer.

Hvem er ansvarlig for returporto?

Fraktkostnad for retur betales av kjøper siden returforsendelseskostnader ikke er betalt til Miss Spicy.

Hva er statusen til min retur eller bytte?

Refusjon vil bli utstedt innen 24 timer etter at den returnerte pakken er mottatt. Sørg for å beholde sporingsnummeret eller returkvitteringen for kontroll.

Når din retur/bytte er behandlet vil vi sende deg en bekreftelse på e-post.

Har dere mottatt mine returnerte varer og når vil jeg motta refusjon?

Når vi har mottatt dine returnerte varer, blir tilbakebetalingen din behandlet med en gang. Som regel tar det opptil 48 timer før det vises på bankkonten din. I ekstremt sjeldne tilfeller kan det ta opptil maksimalt 14 dager. Hvis du har betalt med debet- eller kredittkort, blir pengene refundert til bankkontoen tilknyttet kortet. Hvis du brukte PayPal, vises refusjonen på din PayPal-kontoen.

Hvor lang tid tar det å behandle refusjonen?

Etter at vi har mottatt dine varer i retur, vil vi starte tilbakebetalingsprosessen til deg innen 24 timer.

Hvis du betalte for varene direkte med PayPal-kontoen din, vil refusjonen betales tilbake til kontoen din umiddelbart etter behandling, mens det tar rundt 30 dager å motta refusjonen hvis du betalte med et kredittkort gjennom PayPal, avhengig av bankens behandlingstid.

Hvis du benyttet en annen betalingsmetode ved betaling for varen, vil refusjonen være tilbake på kontoen du betalte fra innen 7-15 virkedager, avhengig av bankens behandlingstid.

Når refusjonen din er utstedt av oss, vil du motta en bekreftelses-epost. Vennligst husk å sjekke kontoen din på det aktuelle tidspunktet.

Hvorfor fikk jeg en refusjon når jeg ikke ønsket en refusjon på varene mine?

Som du forstår er Miss Spicy en stor nettbutikk med et stort antall bestillinger hver dag. Vårt personale behandler bestillinger èn etter èn i kronologisk rekkefølge.

Det er mulig at en vare som du bestiller vises som tilgjengelig på lager, men at denne varen tildeles andre tidligere bestillinger og dermed ikke lenger er tilgjengelig på lager når vi behandler bestillingen din. Hvis det skjer, vil vi refundere deg for varen i din bestilling som vi har gått tom for.

Frakt og levering

Hvilke land eller regioner leverer dere til?

Vi leverer til kunder i hele Norge.

Hvilke fraktmetoder tilbyr dere?

Miss Spicy samarbeider med store internasjonale fraktselskaper. Vi tilbyr to fraktmetoder som har varierende frakttid. Du kan velge mellom expressfrakt og standard frakt, dette velger du på siden for bestillingsinformasjon ved betaling for din bestilling.

Hvordan kan jeg vite beregnet leveringsdato?

For øyeblikket består den totale leveringstiden av behandlingstid og frakttid.

Behandlingstid: Tiden det tar å forberede varene dine for forsendelse fra vårt lager. Varene sendes innen 7 dager.

Frakttid: Tiden det tar for varen og fraktes fra vårt lager til din destinasjon.

Du kan velge expressfrakt (3-6 virkedager) og standard frakt (7-30 virkedager) for å sende varene dine. Frakttiden kan variere i forskjellige deler av landet.

For detaljert informasjon om standard- og expressfrakt, vennligst se vår Fraktinformasjon.

Hvordan beregner jeg fraktkostnad?

For detaljerte opplysninger om standard- og expresslevering, vennligst se vår Fraktinformasjon.

Vi tilbyr gratis frakt når varen(e)'s verdi overstiger NOK 500 for standard leveringsmetode.

Må jeg betale toll eller avgifter?

Det vil ikke påløpe flere kostnader når du har foretatt bestillingen din. I enkelte tilfeller kan det hende at mva eller andre avgifter, toll eller gebyr er pålagt av myndighetene. 

Hvis det fortsatt er ting du lurer på angående skatt, kan du søke informasjon om gjeldene lokale tollregler. Vi hjelper deg gjerne om du ønsker det.

Leverer dere til min hjemmeadresse eller trenger jeg å hente varer et annet sted?

Vi leverer varene dine direkte til ditt hjem eller nærmeste utleveringspunkt. Så vennligst angi korrekt leveringsadresse etter hvor du ønsker å få pakken levert.

Etter at du har foretatt bestillingen din kan du alltid sjekke bestillingsstatusen på nettsiden vår. Straks varene er sendt, vil du få en bekreftelses-epost med et sporingsnummer.

Er det mulig å forsøke å få varene mine tidligere?

Absolutt! Det hjelper definitivt å anstrenge seg litt dersom du ønsker at din vare skal leveres raskere. Vennligst ta kontakt med fraktselskapet og husk å oppgi ditt sporingsnummer for mer informasjon.

Hvorfor ble bestillingen min sendt separat?

Vi sender dine varer så fort som mulig for å sikre at du får leveransen tidligst mulig. Så det kan hende varene din sendes separat fra våre forskjellige varehus basert på lagerstatus.

Eller hvis varene dine overstiger en viss mengde, vil vi sende dem separat for å sikre en trygg levering.

Hvorfor fungerer ikke sporingsnummeret mitt?

Hvis det er tilfelle, kan det skyldes to grunner:

1. Når vi sender våre pakker til deg, er det ingen ytterligere oppdateringer fra fraktselskapet dersom pakken din er i transitt. Når pakken når neste sorteringsterminal vil det oppdateres. Det kan ta noen dager (3-7 dager) før det er mulig å se noen aktivitet etter at pakken er sendt fra oss. Vi foreslår at du venter noen dager til.

2. For noen fraktmetoder behøver du å benytte deg av destinasjons-sporingsnummeret. Du kan få tak i det nye sporingsnummeret når du sporer ved hjelp av lenken sendt til deg i bekreftelses-eposten. Hvis du fortsatt ikke finner det oppdaterte sporingsnummeret, vennligst kontakt oss. Vi kan hjelpe deg med dette.

Hvorfor har ikke statusen til min pakke blitt oppdatert på flere dager?

Noen ganger tar det flere dager før sporingsinformasjonen oppdateres. Hvis forsendelsen er fra våre internasjonale varehus, i transitt eller behandles i tollen vil ikke sporingsinformasjonen oppdateres før forsendelsen ankommer neste fraktstasjon (dette kan ta 3-7 dager).

Noen ganger har ikke fraktselskapet oppdatert informasjonen om pakken. Vi foreslår at du venter noen dager til.

Hvorfor er min pakke blitt returnert?

Årsaker til retur kan være følgende:

1) Feil adresse; 2) Ugyldig telefonnummer; 3) Mislykkede leveringsforsøk

Vennligst ta kontakt med den lokale fraktleverandøren for detaljerte opplysninger. Eller kontakt oss på servicemsspicy@gmail.com og vårt kundeservice-team vil hjelpe deg så snart som mulig.

Hva gjør jeg hvis pakken min har blitt returnert?

Vennligst ta kontakt med den lokale fraktleverandøren for mer informasjon. Hvis du fortsatt ikke finner pakken din vennligst kontakt oss. Vi kan hjelpe deg med dette problemet.

Hva gjør jeg når sporingsinformasjonen viser at pakken min ikke kan leveres?

Vennligst ta kontakt med fraktselskapet og oppgi ditt sporingsnummer for å avtale om forsendelsen. Hvis du fortsatt ikke får løst problemet, vennligst kontakt vår kundeservice så snart som mulig ved å fylle inn vårt online skjema. Vi er her for å hjelpe deg!

Hvorfor burde jeg ta kontakt med mitt lokale fraktselskap?

Noen ganger er det ikke mulig å få levert forsendelsen din, for eksempel dersom du ikke er hjemme, hvis fraktadressen er ufullstendig, eller av en annen grunn. Det vil da være raskere og mer praktisk hvis kunden kan ringe dem direkte for å tilrettelegge for forsendelsen. Ikke glem å oppgi sporingsnummeret ditt for å ordne med forsendelsen.

Betaling

Hvilke betalingsmetoder godtar dere?

Vi godtar kredittkort & debetkort og PayPal. For detaljert informasjon vedrørende betalingsmetoder, vennligst sjekk Betalingsmetoder. Vi er i gang med å legge til flere betalingsmetoder for å gjøre betaling enda enklere.

Kan jeg betale i en annen valuta enn NOK?

Nei, dessverre – for tiden tar vi kun norske kroner.

Er det trygt å bestille på nettet?

Ja, data som overføre blir kryptert med SSL. Først etter at banken bekrefter ektheten vil betalingen bli belastet. Ellers vil betalingen bli kansellert.

Hvordan kan jeg betale hvis jeg ikke har et kredittkort?

Hvis du ikke har et kreditt- eller debetkort, foreslår vi at du bruker PayPal til å fullføre din betaling. Fordi PayPal er veldig raskt og ivaretar sikkerheten til pengene dine. Hvis du har en PayPal-konto, vennligst velg PayPal for å fullføre din betaling. Hvis du ikke har en PayPal-konto, vennligst følg nedenforstående lenken for å opprette en konto først. Deretter kan du betale med PayPal på vår nettside. Slik går du frem:

1) Vennligst klikk denne lenken for å gå til PayPal sin nettside: https://www.paypal.com

2) Klikk "Opprett konto"

3) På neste side, velg "Privatkonto" og klikk "Fortsett"

4) Fyll inn skjemaet og klikk "Neste". Fyll inn det neste skjemaet også og klikk "Godta og opprett konto".

Etter at du har opprettet PayPal-kontoen din kan du sette inn penger til MsSpicy.no og så sende oss en utskrift på at betalingen har blitt trukket fra din konto til servicemsspicy@gmail.com. Vi vil sjekke med regnskap at betalingen er gjennomført.

Hvordan kan jeg betale hvis jeg ikke har en PayPal-konto?

Hvis du ikke har en PayPal-konto, kan du bruke ditt kreditt-/debetkort til å betale med. Du kan være sikker på at vi ikke samler inn eller lagrer ditt kreditt-/debetkort sitt kortnummer eller personlig informasjon når du foretar en betaling. Hvis du lurer på noe angående dine betalingstransaksjoner på vår nettside, vennligst henvend deg til banken som har utstedt bankkortet ditt.

Kan jeg kjøpe og betale i avdrag?

Vi beklager, men for tiden er det ikke mulig å betale i avdrag på vår nettside. Vi har imidlertid en stor kampanje på våre produkter for tiden, så det er et godt tidspunkt å kjøpe på, mens prisene er konkurransedyktige! Dra nytte av salget så lenge det varer.

Er postoppkrav tilgjengelig?

Nei, dessverre så støttes ikke postoppkrav.

Betaling min går ikke gjennom!

Hvis du har problemer med betalingen, har vi noen tips som vanligvis vil fungere:

Ute av stand til å få betalt med kreditt- eller debetkort?

1. Pass på at all informasjon er korrekt, som kredittkortnummer, utløpsdato, CVV-kode og faktureringsadresse.

2. Pass på at du har nok kreditt eller penger på kontoen din.

3. Sjekk om kortet ditt er godkjent eller om transaksjonsgrensen til kortet ditt er for lav.

4. Prøv å oppdatere siden, eller å logge helt ut og så logge inn igjen.

5. Start med en ny bestilling i stedet for å prøve å betale den eksisterende bestillingen.

6. Hvis betalingen din fortsatt er avvises, kan det hende du må kontakte banken din. Som en sikkerhetsstandard i alle kredittkort-banker er internasjonale transaksjoner/betalinger blokkert. Med mindre kortinnehaveren ber om å oppheve sikkerhetsblokkeringen.

7. Du kan også betale via PayPal med ditt kreditt- eller debetkort som "gjest", det er veldig trygt og enkelt.

8. Prøv å benytte et annet kort.

9. Prøv å bruke PayPal hvis du har en PayPal-konto.

Ute av stand til å få betalt med PayPal?

1. Ifølge vår erfaring kan PayPal ha en transaksjonsgrense. Vennligst forhør deg med PayPal.

2. I henhold til PayPal-regler må leveringsadressen og faktureringsadressen være i samme land, ellers vil ikke betalingen tillates.

Hvis det er tilfelle, vennligst fyll inn samme leveringsadresse som faktureringsadresse når du bestiller og send en e-post til servicemsspicy@gmail.com for å gi oss den riktige leveringsadressen. Vi vil endre dette for deg.

3. Hvis det ovenfor ikke fungerer anbefaler vi sterkt at du prøver med kredittkort (Visa, MasterCard eller debetkort.

Hvorfor viser bestillingen min "Betalingen din blir behandlet", og jeg bes om å "bekrefte" min betaling?

Fordi bestillingen din har blitt stopp av en standard anti-svindelkontroll av Miss Spicy.

Men jeg har allerede oppgitt mine betalingsdetaljer - hvorfor trenger jeg å oppgi noe mer?

Noen ganger får tyver tilgang til folks kredittkortdetaljer eller Paypal-kontoer.

Tyvene prøver ofte å bruke de stjålne opplysningene til å betale for varer på nettet. Når du betaler til oss, behandles din kredittkort- eller bankkort-betaling direkte av banken. Derfor har vi ikke behandlet noen av dine økonomiske opplysninger eller kredittkortopplysninger – vi må bekrefte at betalingen er godkjent av kontoinnehaveren. For å beskytte alle mot svindlere må vi benytte oss av ID-verifiseringskontroller.

Hva kan jeg gjøre deretter, slik at dere behandler bestillingen min?

Du må sende oss:

- Bevis på at du er personen som betalte for bestillingen.

- Eller hvis bestillingen ble betalt av noen andre, bevis på at kortinnehaveren foretok/godkjente betalingen.

Hvilke dokumenter trenger jeg å gi dere?

Vennligst send oss følgende dokumenter:

- Et bilde av kredittkortet som ble brukt til å legge inn denne bestillingen

- En kopi av kortinnehaverens ID, for eksempel pass eller førerkort

Bildet må tydelig vise kortinnehaverens navn og de fire siste sifrene i kortnummeret. For å beskytte dine personlige økonomiske data kan du dekke til all annen informasjon på kortet.

Hvordan kan jeg beskytte mine personlige data?

Du kan være trygg på at dette kun er en engangskontroll, og at vi vil slette all informasjon fra systemet vårt når bestillingen din er bekreftet. Vi vil ikke dele eller selger noen av dine opplysninger til en tredjepart. Du kan også skjule eventuelle sensitive data, for eksempel fødselsdato som du anser som konfidensielt. Navnet må vises tydelig.

Trykk Enter for å søke eller Esc for å lukke